Laatste Loodjes - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Daphne Bergmans - WaarBenJij.nu Laatste Loodjes - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Daphne Bergmans - WaarBenJij.nu

Laatste Loodjes

Blijf op de hoogte en volg Daphne

23 Juli 2013 | Nieuw Zeeland, Taupo

Kia Ora lieven mensen!

De laatste week werken is aangebroken! Nog 3 dagen werken en dan zit m'n stage bij Gallagher er op. Raar hoor. Heb 25 weken met veel plezier voor dit bedrijf gewerkt en heb onwijs veel geleerd!
Door middel van een aantal onwijs gave projecten heb ik kennis mogen maken met een hele andere kant van het logistieke traject en hele nieuwe vaardigheden kunnen leren. Ook heb ik een hoop leuke en gezellige nieuwe mensen leren kennen. Ik heb absoluut geen spijt van mijn beslissing om voor een half jaar naar de andere kant van de wereld te gaan. Een fantastisch ervaring waar ik met veel plezier op terug kan kijken.

Afgelopen weekend zijn we op zaterdag gezellig met z'n alle uit eten geweest. Voor mij een manier om bedankt te zeggen voor de afgelopen 6 maanden. Zondag zijn Charissa en Johan en ik naar Taupo geweest. We hadden nog tickets voor de Huka Falls Jet (een Jet-boat die met 80 km per uur over het water schiet en 360's maakt). Daarna hebben we de Craters of the moon wandeling gelopen en zijn we voor lunch en wat shopping de stad in gegaan. Een hele leuke en gezellige dag met heerlijk weer! We hadden heel veel geluk met de temperatuur en een heerlijk zonnetje.

Nu nog even 3 dagen hard werken om alles af te krijgen en dan hebben we zaterdag Jermaine's verjaardagsfeestje! Daarna lekker genieten van m'n vakantie tot ik in het vliegtuig naar Nederland stap.

Ik kan niet geloven dat het alweer bijna tijd is om naar huis te gaan.. Is allemaal veel te snel gegaan.

Dikke kus vanuit Nieuw-Zeeland en tot snel!


xxoxoxx Daphne

P.s. Ik ga geen foto's meer op Facebook zetten zodat ik jullie nog wat kan laten zien als ik weer in Nederland ben! :)
Daphne

Actief sinds 12 Nov. 2012
Verslag gelezen: 854
Totaal aantal bezoekers 11173

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2017 - 30 September 2018

Gap-Year

29 Mei 2017 - 19 Juni 2017

Canada

03 Februari 2013 - 05 Augustus 2013

New-Zealand

Landen bezocht: