Chiang Mai - Reisverslag uit Pai, Thailand van Daphne Bergmans - WaarBenJij.nu Chiang Mai - Reisverslag uit Pai, Thailand van Daphne Bergmans - WaarBenJij.nu

Chiang Mai

Blijf op de hoogte en volg Daphne

18 Augustus 2017 | Thailand, Pai

Ola,

Net aangekomen in Pai, een plaatsje in het noorden van Thailand, na 4 heerlijke dagen in Chiang Mai.

Toen ik dinsdagochtend aankwam kon ik direct door naar de Olifantjes. Wat was dat fantastisch!! We hebben gezien hoe olifanten en mensen samen leven. Hebben ze gevoerd, met ze gewandeld en gewassen. Wij overigens meer dan de olifanten naar ach. Ik was uitgegleden in de rivier en met mij m'n telefoon. Gelukkig doet hij het weer!

Woensdag was een iets rustigere dag (regen!) maar heb ik op m'n gemak rondje stads-centrum gelopen en tempels bekeken. 's Avonds met een groepje meiden naar de Night Market geweest.

Donderdag zijn we met een groepje naar Doi Suthep geweest. Heel toeristisch maar wel erg mooi. Een mooie tempel boven op een berg met prachtige uitzichten! Als afsluiter van de dag gezellig op stap geweest om een paar biertjes te drinken. Ben inmiddels van de antibiotica af dus het mag weer. ;)

Vandaag met een mini bus de 3 uur durende tocht naar Pai gemaakt. Een heel relaxed dorpje waar ik het denk ik heel erg naar m'n zin ga hebben.

Liefs vanuit Thailand!

---

Ola,

Just arrived in Pai, a small town in northern Thailand, after 4 days in Chiang Mai.

When I arrived last Tuesday we left straight for the Elephant Sanctuary. So amazing! We have learned how elephants and human live together in the Jungle. We have fed them, walked them and went bathing with them. During the walk I fell in the river (with my phone). Luckely it works again.

Wednesday was a bit more quiet (rain!) but went for a walk around the old city and looked at some temples. Later went to the night market with some girls from the hostel.

Thursday we went up Doi Suthep. A bit touristic but pretty! It's a temple on top of a mountain with beautiful views over Chiang Mai. Went out for a beer with the girls that night. I'm off the antibiotics so I'm allowed again. ;)

Today I went to Pai. A 3hr drive by mini-van. I think I'm going to enjoy this place!

Love from Thailand.

Verslag uit: Thailand, Pai

Gap-Year

Taking a year off to travel around!