Vakantie in Te Pahu - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Daphne Bergmans - WaarBenJij.nu Vakantie in Te Pahu - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Daphne Bergmans - WaarBenJij.nu

Vakantie in Te Pahu

Blijf op de hoogte en volg Daphne

14 Juni 2013 | Nieuw Zeeland, Hamilton

Hallo allemaal,

Het spijt me echt heel erg maar ik ben dus absoluut niet goed in het bijhouden van een dagboek.
Voor de mensen die Facebook ook in de gaten houden is er eigenlijk niet veel spannends gebeurd.
Ik ben nog steeds druk bezig om m’n schoolwerk af te krijgen. En dat is eindelijk zover! Ik zit nog op een feedback te wachten en dan kan ik het allemaal inleveren en kan het beoordeeld worden! Jeej.
Dan alleen nog een gesprek met de luchtvaart en een Engels docent en dan is het allemaal voorbij.
Diplomaatje ophalen en dan zeggen we “Tot Ziens” tegen het STC.

2 weken geleden ben ik heerlijk een week naar oom Michael en tante Nel geweest. Heerlijk boven op de berg gezetten zonder mobiel bereik en dus alle rust van de wereld. Dat had ik echt even nodig. Na een paar dagen relaxen vroeg Wayne of ik mee wilde met het verplaatsen van koeien. Dat leek me nou zo cool! Dus hop, in de buggy en gaan met die handel. We zijn de hele dag op pad geweest en ik vond het geweldig. Toen een van de buren langs kwam om z’n koeien te controleren (daar zorgt Elliot dus voor) en vroeg of ik al vaker met vee had gewerkt was m’n dag natuurlijk helemaal goed. Hij vondt namelijk dat ik het voor een beginneling het veel te makkelijk liet lijken. Hij was onder de indruk dat ik als stads meisje in de regen tussen 40 laven stond. Slijmbal dacht ik.. XD Maar stiekem was ik er wel blij mee haha. Maargoed.. De rest van de week heb ik dus lekker op de farm geholpen. Michael heeft me leren Quat rijden en we zijn gaan jagen en hebben weer een avond bij de vijfer gezeten om eenden te schieten. Ik heb me kapot gelachen om een vier jarige die met 2 doode eenden liep te sjouwen (die eenden waren bijna net zo groot als haar) en Oscar aan het pesten was door m te achtervolgen en te kwaaken. Wat een heerlijke kinders zijn het toch. En zo stoer! Verder heb ik eens getest of ik nog kon paardrijden en heb ik gewoon een heerlijk weekend gehad met m’n nichtjes.

Verder is het werk, werk, werk geweest de afgelopen weken. Probeer alles een beetje af te gaan ronden nu en ik moet zeggen dat het er aardig uit gaat zien allemaal. Wel heb ik me tickets naar het zuider-eiland opnieuw geboekt en een 6 daagse trip zodat ik zoveel mogelijk kan zien en nog een beetje mensen ontmoet. Me terugvlucht naar Nederland is ook eindelijk omgeboekt en kom op 7 Augustus weer aan in Nederland.

Dat was het eigenlijk wel weer. Niet veel bijzonders te melden deze keer. Morgen (Zaterdag) ga ik met Michael en Nel naar de Fieldday’s. Dat is een groot 4 daags soort beurs achtig iets alleen dan buiten. Is een groot aggrariche landelijk gebeuren waar mijn werk ook een stand heeft. Schijnt heel leuk te zijn als je het nog nooit gezien hebt dus we gaan het meemaken.

Voor nu.. Fijne vrijdag en goed weekend voor jullie!! Ik ga alvast van mijn weekend genieten!

Dikke kus!

Daphne
Daphne

Actief sinds 12 Nov. 2012
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 11154

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2017 - 30 September 2018

Gap-Year

29 Mei 2017 - 19 Juni 2017

Canada

03 Februari 2013 - 05 Augustus 2013

New-Zealand

Landen bezocht: