Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Daphne Bergmans - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Daphne Bergmans - WaarBenJij.nu

Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Daphne

13 Augustus 2017 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,

Dag 3 in Bangkok en ja, ik leef nog. :) Moet eerlijk toegeven dat ik wel een beetje een cultuur shockje had toen ik hier aan kwam maar ik begin steeds meer m'n draai te vinden. Na alles van de afgelopen maanden was het even omschakelen om "niets" te hoeven doen. Terwijk ik langzaam aan de warmte aan het wennen ben verken ik op m'n gemakje de stad. Gisteren bij de weekend market geweest (indrukwekend!) en vandaag richting de tempels en het paleis. De holte waar m'n verstandskies vorige week nog zat begon te ontsteken dus heb 2 dagen geleden antbiotica gehaald. Na dat ik hier gisteren wel even wat ziek van ben geweest gaat het vandaag gelukkig beter. Slechte timing, geen alcohol kunnen drinken in Bangkok! ;) Grapje natuurlijk, veel vervelender was dat ik geen eten binnen kom houden en dus pas gisteren avond van de Thaise keuken kon gaan genieten.

Morgen avond stap ik op de nachttrein naar Chiang Mai waar het olifanten wassen op me wacht. :)

Liefs Daphne

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Gap-Year

Taking a year off to travel around!