Melbourne - Reisverslag uit Saint Kilda, Australië van Daphne Bergmans - WaarBenJij.nu Melbourne - Reisverslag uit Saint Kilda, Australië van Daphne Bergmans - WaarBenJij.nu

Melbourne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

04 September 2017 | Australië, Saint Kilda

Goedemorgen,

Het is al weer even geleden maar hier gaat alles prima. Afgelopen woensdag ben ik aangekomen in Melbourne. Hoewel ik eigenlijk niet zo'n steden mens ben is dit een super toffe stad. Na 2 dagen rondgelopen te hebben en zo goed als alles te hebben gezien ben ik vrijdag naar St Kilda gegaan. Een voorstadje ten zuiden van Melbourne. Hier heb ik het super naar m'n zin. Een fijn hostel met leuke mensen om me heen. Daarom ook besloten hier tot woensdag te blijven. De dagen hier gaan voornamelijk nog relaxed voorbij. Wandeling naar het strand of het park, zonsondergang kijken, beetje rondhangen en kletsen voor de openhaard en lekker genieten van iedereen die hier op de gitaar of achter de piano muziek aan het maken is. Heb de pinguins nog niet gezien maar dat staat zeker nog op m'n to do list!

Woensdag terug naar de stad om donderdag het vliegtuig naar Townsville te pakken. Op naar Dieuwertje!! Zo onwijs veel zin om haar weer te zien!

Liefs vanuit Melbourne

--------------

Goodmorning,

It's been a while but all is going well down here. Last wednesday I arrived in Melbourne. Eventhough I'm not really a city girl I love this one! After walking around for 2 days and seeing almost everything I moved on to St Kilda last friday. I'm having the best time! Nice hostel and good people around me. That's why I decided to stay here till wednesday. The days pass with a chill vibe. Go for a walk to the park or the beach, watch the sunset, chill out at the hostel having chats in front of the fireplace and enjoying the people playing the guitar or piano. Haven't seen the pinguins yet but that's defs on my to do list!

Wednesday I'll head back to the city for my thursday flight to Townsville. Going to visit Dieuwertje! So looking forward to see her!

Love from Melbourne

Verslag uit: Australië, Saint Kilda

Gap-Year

Taking a year off to travel around!