Onderweg - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Daphne Bergmans - WaarBenJij.nu Onderweg - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Daphne Bergmans - WaarBenJij.nu

Onderweg

Blijf op de hoogte en volg Daphne

04 Februari 2013 | Maleisië, Kuala Lumpur

Paar uur geleden aangekomen op Kuala Lumpur.. Was een lange zit maar was goed te doen.. Verbaasde me over wat er allemaal voor je wordt gedaan.. (Mag ook wel voor dat geld. ;)) Heerlijk eten gehad, genoeg te drinken, dekentje en een kussentje.. Top! Ondanks de niet echt comfortabele houding toch wat kunnen slapen.. Nu alleen wel helemaal kapot.. Me best doen om mezelf wakker te houden.. Nog 2 uur wachten en dan gaat de gate open.. Hopen dat ik de komende vlucht langer kan slapen..

Verder is er hier niet veel te beleven.. Heb een tussenstop van 6 uur maar dat is eigenlijk al te lang.. En dan te bedenken dat ik op de terug weg veeeeel langer zit.. Maar dat is nog een eind weg dus daar denken we nog niet aan..

Voor nu.. Mezelf wakker houden en maar even wat te drinken scoren.. Is hier al kwart over 7 maar heb nog steeds het gevoel dat ik net wakker ben.. Ben benieuwd hoe dat gaat als ik in Auckland aan kom..

Ik hou jullie op de hoogte!

Dikke kus uit het warme Kuala Lumpur, Maleisië

  • 04 Februari 2013 - 12:27

    Carla Bergmans:

    Gelukkig kunnen we een beetje met elkaar kletsen via internet dat dood de tijd een beetje. Hopelijk kan je straks lekker slapen. Xxx love you

  • 04 Februari 2013 - 16:39

    Marije:

    leuk!!
    ik ga dit zeker bijhouden=D

  • 04 Februari 2013 - 19:26

    Marco:

    Hoop dat het laatste stukje van je vlucht ook leuk was :)
    Have fun in de zomer daar, wij snotteren nog ff door in de winter haha

    xx

  • 05 Februari 2013 - 16:01

    Miranda:

    Lekker he, zo'n incontinentale vlucht. Het is zwaar, maar dan ben je ook ergens. Fijn dat je goed ben aangekomen. De foto van fb was al super, dus je gaat het super hebben.

    Nou meis, ik blijf je volgen.

    Dikke kus, Miranda

  • 05 Februari 2013 - 18:06

    Lenie Vermeer:

    hallo daphne
    via je opa ben ik bij de reisverhalen gekomen.
    Ik vind het heel erg leuk om je te volgen en alle verhalen te lezen.
    heel veel plezier daar en lieve groetjes van lenie vermeer

  • 26 Maart 2013 - 13:16

    Jan Boers:

    Hoi Daphne, alles goed aldaar?????
    We missen je wel bij VVZ, is nu nog stiller in de week.
    Zit nu vaak alleen maar samen met Peter.
    Hou je haaks en geniet aldaar, het is hier nog steeds erg koud.
    Groeten, Jan
Daphne

Actief sinds 12 Nov. 2012
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 11210

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2017 - 30 September 2018

Gap-Year

29 Mei 2017 - 19 Juni 2017

Canada

03 Februari 2013 - 05 Augustus 2013

New-Zealand

Landen bezocht: