Groen is gras - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Daphne Bergmans - WaarBenJij.nu Groen is gras - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Daphne Bergmans - WaarBenJij.nu

Groen is gras

Blijf op de hoogte en volg Daphne

22 Mei 2013 | Nieuw Zeeland, Hamilton

Argg!! Ik kan geen foto’s meer uploaden. Ik heb geen ruimte meer! Dus jullie moeten me foto’s op facebook maar in de gaten houden. Ze zijn niet zo mooi als die van mam maarja ik wijger dan ook om heel de dag met een telelens om m’n nek te lopen. Dat is dan ook gelijk de reden waarom ik er niet zoveel heb haha. Ik denk maar zo.... Het is het belangrijkste dat ik het zelf allemaal gezien heb.

Maar goed. Ik moet mezelf echt elke keer helpen herinneren dat ik een verhaaltje moet schrijven. Anders vergeet ik elke keer wat ik allemaal meegemaakt heb en ik heb beloofd jullie allemaal op de hoogte te houden. Als ik eenmaal begin met typen dan is het zo gebeurd maarja.. ;)

Even diep graven maar het belangrijkste is dat ik afgelopen weekend weer heerlijk naar Te Pahu ben geweest. Wat is het daar geweldig. Heerlijk rustig, frisse lucht en een prachtig uitzicht. Elliot en Heather hebben me hier agelopen vrijdag van me werk opgepikt toen ze de meiden van school haalden. Lekker kletsen met een koud flesje bier want ik had ze toch ook alweer een paar weken niet gezien.
Aangekomen bij hun huis, wat aan het begin van Nel en Michaels oprit ligt, hebben we de spullen uitgeladen en nog even zitten kletsen en een hapje gegeten wat het was inmiddels al half 7. Amy en Ella-may wilde dat ik daar bleef slapen maar ik wilde graag naar Nel en Michael dus zijn ze meegegaan om ook bij “oma” te gaan logeren. Ik was er heilig van overtuigd dat ze een streek met me wilde uithalen en dacht dat ik bij Nel veiliger was dan bij Elliot thuis haha. Al met al hebben we een super gezellige avond gehad. Omdat ik een groot 2 persoons bed had daar en we vanuit bed een film aan het kijken waren hebben we er maar een logeerpartijtje van gemaakt en zijn de dames bij mij blijven slapen. Met als gevolg lachen, gieren en brullen tot 12 uur haha.. (Sorry ze wilde niet slapen haha) Tot zover mijn rustige nacht dus. Zaterdag was lekker relaxed en ben tegen het vallen van de avond meegeweest op wilde eenden jacht. Helaas waren er geen eenden te vinden maar heb ik wel voor het eerst met een shot gun geschoten! WAT GAAF!! Zondag mocht ik met Elliot, Heather, Wayne, Dana, Amy, Ella-May, Emma en Oscar mee jagen op Heather’s farm. Ze is samen met haar broer eigenaar van een vee en schapen houderij en die licht op ongeveer 1,5 uur rijden van Elliot af. Ondanks dat het regende en grauw was zag het er prachtig uit! Ik geloof dat ze het hadden over 30 000 hectare ofzo. We zijn heel de dag op pad geweest en we hebben nog niet alles gezien. Helemaal zeik nat geregend kwamen we rond 4 uur weer terug en zijn we (weer zonder buit) naar huis gegaan. Elliot heeft me afgedropt bij Nel en Michael zodat ik kon douchen, eten en me spullen pakken. Na het eten heeft hij mij met de meiden weer afgedropt in Hamilton.

Misschien dat jullie de foto op facebook hebben gezien afgelopen weekend? Die foto is dus genomen vanuit hun woonkamerraam en is om te laten zien wat een beetje regen de afgelopen weken wel niet gedaan heeft. De eerste foto is genomen de eerste keer dat ik daar kwam. Afgelopen zomer dus. En de tweede is afgelopen weekend genomen. Kunnen jullie je voorstellen dat ik er naar uit keek om terug te gaan nu het gras weer groen is.

Nog een paar dagen werken en dan heb ik lekker een week vrij en kan ik een week lang van de rust en natuur genieten. Juist ja.. Ik ga mijn vrije week lekker boven op een berg doorbrengen. Ik hou jullie op de hoogte!

Dikke kus!

Xx
Daphne

Actief sinds 12 Nov. 2012
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 11194

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2017 - 30 September 2018

Gap-Year

29 Mei 2017 - 19 Juni 2017

Canada

03 Februari 2013 - 05 Augustus 2013

New-Zealand

Landen bezocht: