Dag 2 - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Daphne Bergmans - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Daphne Bergmans - WaarBenJij.nu

Dag 2

Blijf op de hoogte en volg Daphne

06 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Hamilton

Inmiddels dag 2 in het mooie zonnige Nieuw-Zeeland..
Dinsdag van het vliegtuig gehaald door me lieve tante en neefje..
Was zo fijn ze weer te zien! Op de weg van Auckland naar Hamilton heb ik echt me ogen uitgekeken.. En dat noemde ze dan het saaiste stukje Nieuw-Zeeland haha.. Gelukkig was er een best windje dus kon ik makkelijk wennen aan het temperatuur verschil..

Gisteren lekker uitgeslapen en naar het winkelcentrum geweest..! Niet normaal hoe groot! Super gave winkels!Daar ga ik vast veel tijd doorbrengen met m'n twee shopaholic nichtjes denk ik zo. ;) We hebben een rekening geopend voor m'n salaris wat dan weer nodig is voor m'n belasting nummer en natuurlijk wel makkelijk omdat ik nu alles met m'n creditcard moet betalen. Ook hebben we lekker even koffie gedronken bij een van de vele koffiebarretjes. Ze hebben hier over het algemeen allemaal oplos koffie dus dat was wel nodig.. Gelukkig zit ik hier bij Nederlanders en kan m'n oom van oploskoffie toch ook nog een heerlijk bakkie maken!

Vandaag is iedereen weer naar school en aan het werk. Geeft mij de gelegenheid om lekker uit te slapen en op het gemak te douche. Marion komt zo weer thuis en dan gaan we de stad in om m'n belasting nummer aan te vragen. Als dat allemaal lukt!

I'll keep you posted!

Dikke kus Daphne!

  • 06 Februari 2013 - 22:20

    Carla Bergmans:

    Hi schatje, net heerlijk even met je geskyped, blij dat het goed gaat met je. Hopelijk lukt het vandaag allemaal met je belastingnummer. Dikke kuszzzzz Mams Xxx

  • 07 Februari 2013 - 06:47

    Frits Onckels:

    Beste daphne

    Blij dat het je zo bevalt NZ is een land waar je dietrekt verliefd op word of niet mischien nu wij wel he
    Mooi he de Mall groot schoon vriendelijk en mooie schone toiletten en de foodcorners
    De natuur zul je wel ontdekken is fantastisch als het je lukt zou ik met de boot van washington naar picton gaan een hele mooie oversteek
    Nou veel plezier en geniet ervan frits

  • 07 Februari 2013 - 09:23

    Laura Vs:

    Blij dat alles tot nu toe zo voorspoedig verloopt, geniet nog even lekker van je dagen voordat je weer aan de bak moet haha. ;) veel plezier wijfie, geniet ervan.

    Dikke kus, je oude collegaatje.

  • 08 Februari 2013 - 08:49

    Sandra Schuurmans:

    Hoi Dahpne,
    Ik las net jou verhaaltje van je 2 dagen in Nieuw Zeeland,dat stond op de Facebook site van de startpagina.
    Ik wens jou heel veel mooie monementen toe in je stage denk ik,en in je prive momenten ,geniet ervan in dat mooie Nieuw Zeeland.

    Groetjes van Sandra Schuurmans (moeder van Milan)
Daphne

Actief sinds 12 Nov. 2012
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 11182

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2017 - 30 September 2018

Gap-Year

29 Mei 2017 - 19 Juni 2017

Canada

03 Februari 2013 - 05 Augustus 2013

New-Zealand

Landen bezocht: