Working hard! - Reisverslag uit Waitomo Caves, Nieuw Zeeland van Daphne Bergmans - WaarBenJij.nu Working hard! - Reisverslag uit Waitomo Caves, Nieuw Zeeland van Daphne Bergmans - WaarBenJij.nu

Working hard!

Blijf op de hoogte en volg Daphne

21 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Waitomo Caves

Hi!!

Daar zijn we weer! Het is alweer bijna 2 weken geleden dat ik iets heb geschreven. :O Sorry!!!! De tijd vliegt hier!! Wat ik aan de ene kant niet zo leuk vindt maar aan de andere kant ook weer wel want dan ik het lekker snel weekend haha! M'n tweede werkweek zit er al weer bijna op en heb het onwijs naar me zin.. Natuurlijk is al het begin moeilijk en heb ik af en toe nog wel wat momentjes dat ik denk.. "OMG waar ben ik beland" of "Wat moet ik nu eens gaan doen".. Maar nu ik eenmaal een beetje aan m'n onderzoek begonnen ben wordt het alleen maar leuker.. Heb zowaar al 4 meetings gehad en heb er morgen nog eens 2 haha.. Engels gaat steeds beter.. Speel lekker Bananagrams (soort scrabble) in me pauzes dus dat is een goede manier van leren.. Vooral omdat ze hier "heaps" andere uitspraken hebben.. Haha..

Voor de gene die benieuwd zijn waar ik nu precies werk:

http://www.stuff.co.nz/waikato-times/life-style/8310009/Don-t-fence-me-in

Voor de rest gaat het ook helemaal goed.. Heb het super naar me zin met me familie! Afgelopen weekend zijn we naar de GlowWurm Caves geweest in Waitomo (Marco super bedankt voor de Tip!!) en dat was FANTASTISCH!! We zijn gaan "blackwater raften" en dat houdt aan dat je in een rubberband de grot ingaat met een wetsuit aan en een helm op je hoofd waar een lamp aan vast zit.. Samen met Charissa ben ik dus lekker de grot in geweest waar we moesten klimmen en van watervalletjes springen en lekker drijven en naar de mooie lichtjes kijken die de wormen afgeven (sorry eigenlijk zijn het maden maar dat klinkt niet zo lekker). We hebben erg gelachen!! Aangezien Charissa en ik beide bang zijn voor vissen hebben wij natuurlijk alles bij elkaar gegild toen we een paling zagen! En die was huge!! Mijn god!! Maar we hebben het overleefd.. Gelukkig heb ik er ook niet meer gezien want dan had ik het echt begeven denk ik haha..
Na ons avontuur in het donker zijn we nog lekker de toerist gaan uithangen door bij een natuurlijke brug te gaan kijken en ook hebben we nog een waterval bezocht.. Zo fantastisch dat je van het een op het andere moment in zo'n totaal verschillende omgeving staat.. Echt bizar!

Zondag heb ik eindelijk m'n nicht Melissa ontmoet! We zijn met z'n 3e lekker gaan winkelen en hebben heerlijk geluncht bij het favoriete restaurant van de meiden.. Lekker rustig dagje maar was erg gezellig..

Morgen gaan we na het werk lekker uit eten met de familie omdat Tante Will 80 wordt en dan ga ik het weekend lekker naar me lieve "Oud" Tante Nel! Wat heb ik daar zin in! Na 5 jaar kan ik die eindelijk weer zien! Jeej!

Maar eerst nog een lekker dagje werken!

Dikke kus uit het warme en zonnige Nieuw-Zeeland!!

xxxx Daphne

  • 21 Februari 2013 - 08:32

    Remi:

    Hey Daphne leuk om je verhalen te lezen, zo te lezen heb je het goed naar je zin en doe je leuke dingen! Groetjes uit het saaie Rozenburg. En veel plezier daar.

  • 21 Februari 2013 - 19:44

    Cees En Carla Bergmans:

    Hey Meis, leuke foto's van jullie. Ben blij dat je het zo fijn hebt XXX tot volgende week
    Mams

  • 21 Februari 2013 - 20:25

    De Belgjes:

    2 weken geleden???????????? Ik elke dag kijken of ik iets kan lezen en mee maken wat jij door maakt.... Wat een tegenvaller zeg hahahha Nee joh, zalig om af en toe iets te lezen en vooral dat jij langzaam je plekje gaat vinden daar zo. Nog even , en je wil niet meer terug:-) Nou, wij kijken uit na het volgende verslag....Zal wel over een maand zijn vermoed ik :-)

  • 21 Februari 2013 - 21:52

    Daphne:

    Hahaha sorry!!

    De bedoeling is om elke week wat te schrijven zodat ik niet vergeet wat ik gedaan hab haha..
    Maar m'n werkweken zijn niet zo boeiend om over te vertellen denk ik zo haha!
    Maandag zal ik jullie vertellen hoe me weekend was in doe bush!
    Volgens mij gaat dat fantastische foto's opleveren!! ;)

    Dikke kus!

  • 23 Februari 2013 - 11:05

    Peter Kassels:

    Hoi Daph,
    Leuk om je verhalen te lezen.
    Ik heb ook even gekeken waar je nu werkt.
    Het lijkt me een ontzettend leuk en open bedrijf.
    Heel veel plezier en we blijven je uiteraard volgen.
    Doe iedereen de groeten van alle Kasseltjes...!

  • 23 Februari 2013 - 12:18

    Robert:

    Vraagje: spoelt het doucheputje bij jullie naar de andere kant op dan bij ons???
    Groetjes en veel plezier, je neefje

  • 23 Februari 2013 - 18:44

    Miranda :

    Hoi Daphne,

    Nou de foto's zien er super uit hoor. Heerlijk om zo te genieten van de natuur. Ik kan dat ook altijd erg waarderen, zeker als je ieder keer wat nieuws ziet, wordt het nooit saai.

    Leuk ook dat je zo je familie leert kennen, super meid. Zo zie je, de wereld is nooit te groot:-)

    Dat je moet wennen op je werk, tja, of je dat nu in nieuw - zeeland moet doen, of in Nederland, dan maar in nieuw - zeeland toch?.

    Geniet er van Daphne, en ik blijf je volgend.

    Dikke kus, Miranda

  • 25 Februari 2013 - 04:02

    Daphne Bergmans:

    Hahaha nee Robert dat dan weer net niet! Groetjes terug van alle familie hier!
Daphne

Actief sinds 12 Nov. 2012
Verslag gelezen: 423
Totaal aantal bezoekers 11218

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2017 - 30 September 2018

Gap-Year

29 Mei 2017 - 19 Juni 2017

Canada

03 Februari 2013 - 05 Augustus 2013

New-Zealand

Landen bezocht: