Fam.Weekend - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Daphne Bergmans - WaarBenJij.nu Fam.Weekend - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Daphne Bergmans - WaarBenJij.nu

Fam.Weekend

Blijf op de hoogte en volg Daphne

27 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Hamilton

Hoi Allemaal!

Iets later dan gepland maar de afgelopen dagen waren zo vermoeiend dat ik me er 's avonds niet toe kon zetten om wat te schrijven.

Afgelopen weekend was fantastisch! Na veel te lang (ongeveer 6 jaar) heb ik eindelijk m'n Oud- Oom en Tante weer kunnen zien! Ik was zo blij..!!
(Was gewoon zo erg aan het stuiteren dat ik om 6.30 al naast me bed stond zaterdag ochtend).

Vrijdag avond zijn we eerst lekker uit eten geweest met het ene deel van de familie hier. Was erg gezellig en zo fijn om iedereen te ontmoeten na alle verhalen e.d. Na thuis nog lekker nagekletst te hebben maar vroeg op bed gegaan want ik verwachte zomaar een zwaar weekend te krijgen. Dat was maar goed ook want ik stond inderdaad super vroeg weer naast me bed. Omdat ik zo vroeg op was heb ik mezelf maar nuttig gemaakt door lekker een eitje te koken voor iedereen. Nog lekker op de bank gehangen en Rugby gekeken van de avond er voor.
Om 10 uur kwamen Nel en Michael me halen! Was zo super om ze na zo'n lange tijd weer te zien.

Nel en Michael wonen in Te Pahu en is ongeveer 45 min. hier vandaan. De rit er naar toe alleen al was fantastisch. Ze wonen boven op een berg. Omringt door weilanden (en dan niet op de nederlandse saaie manier) en kijken vanuit hun woonkamer heel de regio over! Zo gaaf!!
Na de lunch zijn we op visite geweest bij Elliot. Hun jongste zoon en dus mijn Neef/Oom of zo iets haha.. FAMILIE IN IEDER GEVAL!
Elliot had ik nog nooit ontmoet dus dit was ook wel even spannend.. Maar allemaal goed gekomen. Sterker nog. Ik moest 's avonds gelijk mee gaan jagen. Met me grote mond natuurlijk weer ja gezegt maar ik wist totaal niet wat me te wachten stond dus vondt het wel een beetje eng. Helemaal nadat ik gezien had waar we op gingen jagen. Een super groot wild zwijn!

Maarja.. Na het eten de auto in gestapt en op pad gegaan. (Elliot liet het dan wel afweten maar we zijn met z'n 4e toch gegaan)
Eigenlijk viel het hardstikke mee en was het hardstikke leuk. Vondt het zelfs jammer dat we niets gezien hebben.. Maar goed.. Volgend weekend beter want dan gaan we weer. ;) Ook heb ik een super rondleiding gehad over alle grond met de auto en met de buggy (Michael is een 4x4 pro!) Super gaaf!

Verder heb ik gewoon een heel leuk weekend gehad in een hele mooie omgeving.!

Volgend weekend zijn pappa en mamma hier en kan ik lekker knuffelen.
We gaan jagen en Elliot gaat me meenemen voor een helicoptervlucht boven de regio. Maar ben vooral blij op Paps en Mams te zien!

Xxoxoxoxo Dikke kus uit NZ

  • 27 Februari 2013 - 05:50

    Cees En Carla Bergmans:

    Nou paps en mams zijn klaar om naar schiphol te gaan hoor, here we come Xxx tot vrijdag lieverd!

  • 27 Februari 2013 - 07:57

    Miranda:

    Nou daph, het was weernou helemaal leuk begrijp ik, aloewel ik dat jagen zou overslaan, want dat zou ik niet kunnen:-),. Van de week al je avonturen delen met je vader en moeder. Heerlijk hoor. Geniet van hun aanwezigheid. Xxxxxxx

  • 27 Februari 2013 - 07:59

    Lenie:

    wat mooi geschreven en super leuk om te lezen
    veel plezier met je vader en moeder op vakantie bij jouw
Daphne

Actief sinds 12 Nov. 2012
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 11214

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2017 - 30 September 2018

Gap-Year

29 Mei 2017 - 19 Juni 2017

Canada

03 Februari 2013 - 05 Augustus 2013

New-Zealand

Landen bezocht: