Paps en Mams - Reisverslag uit Raglan, Nieuw Zeeland van Daphne Bergmans - WaarBenJij.nu Paps en Mams - Reisverslag uit Raglan, Nieuw Zeeland van Daphne Bergmans - WaarBenJij.nu

Paps en Mams

Blijf op de hoogte en volg Daphne

06 Maart 2013 | Nieuw Zeeland, Raglan

Haaiii!!

Inmiddels is het hier alweer woensdag!! Jeej!! Werk is leuk maar weekend is natuurlijk nog beter haha!! Het enige is dat de weekenden nog drukker zijn dan de werkweek.. Pff.. Maar gelukkig zijn we dan wel druk met leuke dingen!!

Afgelopen vrijdag zijn Pap en Mam aangekomen!! Had een uur eerder vrij zodat ze me gelijk konden oppikken onderweg naar Te Pahu.. Was echt super om ze weer te zien.. Het was dan wel niet zo lang geleden maar toch.. :) Vrijdag hebben we een lekker rustig avondje gehad.. Pap en Mam vroeg op bed en wij ook niet veel later..

Zaterdag hebben we een toer gedaan over het land.. Ik was natuurlijk al een keer geweest maar het was nog steeds super gaaf om alles te zien!! Kan we wennen aan het mooie uitzicht daar!! Na de lunch kreeg Michael Elliot te pakken die ergens aan het werk was.. Daar zijn we 's middags even langs geweest voordat we op pad gingen naar Kawhia.. Een leuk klein stadje wat in een baai ligt en er dus prachtig uitziet! (De baai dan.. Het stadje was niet zo veel) We hebben een heerlijk ijsje gehaald en zijn daarna off road naar Raglan gereden.. Tegen de tijd dat we hier aankwamen was het bijna donker.. In Raglan hebben we heerlijk gegeten met z'n 5e waarna we door het donker weer naar huis zijn gereden..
Eenmaal thuis waren we net op tijd voor de vertraagde uitzending van The Chiefs (Rugby)! Dus pap en mam op bed en ik met Michael naar ons team gekeken.. :) (Waar Gallagher trouwens ook sponsor van is! Dus ik krijg binnenkort een mooi Chiefs Shirt!)

Zondag zijn we met de Fam. Andeweg op stap geweest!! We hadden afgesproken dat we naar de Waitomo Caves zouden gaan.. Charissa en ik zijn hier 2 weken geleden wezen raften maar er waren ook wandeltochten e.d. in de grotten dus die hebben we deze keer gedaan.. Omdat het zo'n bijzonder gezicht is al die gloeiwormen wilde we dit Pap en Mam graag laten zien.. We hebben een hele gezellige dag gehad met als afsluiter een heerlijke BBQ met Elliot, Heather, Pap, Mam, Nel, Michael, Marion, Charissa, Jermaine, Oscar en ik..

Een geslaagd en vermoeiend weekend!!

Gisteren zijn Pap en Mam de sleutel van het strandhuis komen halen waar we ze vrijdag weer ontmoeten.. Vandaag zijn ze als het goed is de Camper ophalen dus ben benieuwd wat ze allemaal voor verhalen hebben.. ;)

Dikke kus uit KiwiLand!

xx

• 06 Maart 2013 - 06:25

Cees En Carla Bergmans:

Inmiddels zitten we in Hahei, alles goed gegaan met de Camper. Zal snel ook ff een verslagje plaatsen.