Weekend aan het strand - Reisverslag uit Whangamata, Nieuw Zeeland van Daphne Bergmans - WaarBenJij.nu Weekend aan het strand - Reisverslag uit Whangamata, Nieuw Zeeland van Daphne Bergmans - WaarBenJij.nu

Weekend aan het strand

Blijf op de hoogte en volg Daphne

12 Maart 2013 | Nieuw Zeeland, Whangamata

Hi,

Afgelopen weekend zijn we pap en mam gaan opzoeken in Whiritoa. Ze hadden van de week al de sleutel opgehaald zodat ze er 's middags al in konden. Want wij moesten natuurlijk gewoon werken. Dus nadat we klaar waren met werken zijn we naar huis gegaan om in te pakken.. Jermaine was al naar tennis dus dat was allemaal geregeld.. Johan zou hem omhalen vanuit z'n werk.. Dus wij met de meiden snel alles ingepakt en op pad gegaan.. 1,5 uur lekker mee lopen zingen met de muziek op de Ipod.. Was erg gezellig..

Eenmaal aangekomen hebben we lekker een sappje gedaan en hebben we heerlijk zitten kletsen.. Voordat we het door hadden was het ineens 12.30.. Dus op naar bed want de volgende dag moesten we er weer vroeg uit..

Zaterdag hebben we pap en mam op het treintje gezet terwijl wij koffie gingen halen.. ;) We hebben ze aan de andere kant weer opgepikt en zijn toen gaan wandelen bij de oude mijnen waar ik met Marion en Charissa al eerder was geweest.. Op de terug weg zijn we ook nog even bij de Goudmijn in Waihi gaan kijken wat ook deze keer weer erg indrukwekkend was.. Charissa was ondertussen nog steeds thuis omdat ze een hoop huiswerk had.. Toen we thuis waren hebben we nog lekker een bakkie koffie gedaan en ik Marion naar huis gegaan omdat ze een feestje harden 's avonds.. Wij hebben lekker de rest van de middag in de zon gelegen na een mislukte poging om naar het strand te gaan voor een duik in de zee.. Deze was gesloten door de ruige golven en sterke stroming..

Zaterdag avond zijn pap en mam vroeg op bed gegaan en hebben Charissa en ik lekker samen om de bank naar haar favo voetbal team zitten kijken.. Helaas was dit niet zo spannend dus lagen we al snel samen op de bank te slapen.. XD

Zondag hebben we heerlijk uitgeslapen en zijn we gaan wandelen naar de volgende baai.. Johan is mij en Charissa op komen halen en we zijn met z'n 3e naar Hamilton gereden gevolgd door pap en mam in de Camper.. We hebben heerlijk meegezongen met een veel te foute Hollandse CD.. En trots dat ze er op waren.. *Geluksmomentje* XD

Kort om een heerlijk weekend.. Mamma heeft meer foto's dan mij (En leukere) Maar die zullen volgen..

Dikke kus!! Xxx

• 12 Maart 2013 - 09:59

Cees En Carla Bergmans:

Je hebt de foto's gevonden zie ik. Was een leuk weekend, nu moeten we je lang missen ... take care meis dikke kus Xxx paps en mams

• 12 Maart 2013 - 10:22

C.M.Bergmans:

Foto's zijn mooi groeten xxxxx

• 14 Maart 2013 - 18:23

Daisy Hoedemaker:

hee meid! leuk om te lezen dat t zo goed met je gaat en dat je t zo naar je zin hebt! mooie foto's hoor! WE MISSEN JE WEL BIJ DE KV!!! xxxxx